Skip to content

Uiteindelik, my eie blog!

Maart 15, 2007

Hallo!

 Ek het besluit om ‘n blog te begin om eie ervaringe hier in die vreemde te deel met wie ookal belangstel. Eerstens die titel: “Boer in Ballingskap”. Wel, dis nou presies soos ek voel. Ek gee skool in Gyeongju in die suide van Korea en moes gedwonge hier na die vreemde kom omdat ek nie kon werk vind in Suid-Afrika nie, ondanks my ervaring en (goeie) kwalifikasies. Natuurlik het my (blanke) velkleur my nie veel gehelp in Suid-Afrika nie. Dit het ook al lankal nie meer vir my soos ‘n ware Vaderland gevoel nie.

My doel met die blog (behalwe om my ervaringe te deel), is om ook ‘n geleentheid vir ander Boere in ballingskap te bied om julle ervaringe te deel. Ek gesels graag met ander Afrikaner diaspora wat hulle in die vreemde bevind. Laat my asb weet waar julle is en vertel my van julle leefwereld. Hoekom is julle in die vreemde, wat mis julle van SA, wat mis julle nie, sal julle teruggaan ens?

Ek nooi ook kreatiewe skrywers uit om gedigte of skrifsels te stuur. Ek hoop om in die toekoms ook van my eie skryfwerk te plaas.

 Groetnis

BiB

9 Kommentaar leave one →
  1. Maart 16, 2007 6:12 nm

    welkom 🙂

  2. Maart 16, 2007 8:05 nm

    Welkom!

  3. Maart 18, 2007 12:55 nm

    Cool!!

  4. Salige Rus permalink
    Maart 18, 2007 2:34 nm

    Laat ons meer hoor.

  5. Maart 22, 2007 6:42 vm

    Voorspoed! 😀

  6. Rounelle permalink
    April 7, 2007 2:20 nm

    Wicked man, Ek het baie lees om in te haal hierso, maar hoe dieper ek krap hoe meer impressed word ek. For what it’s worth uit ‘n baie warm Kaapstad: Happy Easter!

  7. boerinballingskap permalink
    April 8, 2007 9:23 vm

    Dankie, man!!

  8. Januarie 1, 2010 9:41 vm

    Hallo BiB, dis nou 02:32, 1 Jan. 2010. Ek het so net na middernag besluit om al die blogs wat ek so raaklees, te ondesoek. Na die lees van jou jongste inskrywing, wou ek uitvind wie en wat jy is,wat my geneem het tot hier, jou heel eerste post.
    Aangename kennis, mag jy ‘n voorspoedige en geseënde 2010 hê.
    (Jy is so ‘n welbelese man, wat so mooi met woorde omgaan, dat ek half ge-intimideerd voel!But, what the heck………..)

  9. Januarie 9, 2010 1:38 vm

    Antie, dis min dat mens so lank na die tyd enigsins kommentaar kry op jou heel eerste inskrywing, dus baie dankie! Jy kom nie voor as ‘n vrou wat maklik geintimideer word nie. 😉

Lewer kommentaar

