Skip to content

Lekker koel ete op ‘n warm dag

Junie 12, 2007

samsung 830

Naengmyun – dungesnyde aartappel-noedels, komkommer, kimchi-kool, genoeg dik rooipeper-sous, gekookte eier, sesame-saad, met ‘n tikkie asyn, alles op ys.

‘n Uiters yummy en verfrissende maal op ‘n warm dag (hierdie was slegs ‘n voorgereg).

🙂

18 Kommentaar leave one →
  1. Thomas Dreyer permalink
    Junie 13, 2007 1:17 vm

    Jy maak my nou sommer lekke lus…

  2. Junie 13, 2007 2:16 nm

    uhm ja nee kyk, het hulle nie steak en chips in Korea nie? Kool…nee wat eersder vars geslagte seewier of iets dergliks…

  3. Junie 13, 2007 3:58 nm

    Op ys? Baie interessant. Is die ys met water gemaak of een of ander aftreksel? Moet mens vinnig eet voor die ys smelt of word dit sommer deel van die dis? Of is hierdie vrae wat ek vir die kok moet vra?

  4. Junie 13, 2007 4:47 nm

    Dit lyk mooi, maar dis nou so koud hier by ons dat daai prentjie my nie baie lus maak nie! Seker dit sal heerlik wees in die somer.

  5. Junie 13, 2007 9:01 nm

    Dis gewone ys van water, word deel van die dis en vorm ‘n lekker sous, saam met die rooipeper.

  6. Junie 14, 2007 4:43 vm

    Yuk! Wanneer ek weer op dieet is, sal ek daai prentjie op my yskas plak.

  7. Junie 14, 2007 8:02 vm

    genade, as die koshuis elke dag sulke kos kon voorsit…

    /me kwyl

  8. Junie 14, 2007 3:35 nm

    ek eet eerder die ys voor ek die sywurmlarwes eet!! 🙂

  9. marat permalink
    Junie 14, 2007 4:06 nm

    Dit lyk interresant! En of die proe lekker kan wees . . .

  10. Junie 14, 2007 6:22 nm

    Pass.

  11. saligerus permalink
    Junie 14, 2007 6:32 nm

    Wat is kimchi?

  12. Thea permalink
    Junie 14, 2007 6:48 nm

    As ek die beskrywing van die gereg lees, klink dit lekker (sonder die ys)!! Maar as ek na die foto kyk…. dan liewer KFC of Something Fishy vir my.

  13. Junie 14, 2007 8:45 nm

    wag ‘n bietjie…wat is daai gestolde poeletjie goeters OM die gereg?

  14. Junie 14, 2007 9:03 nm

    on second thought…

  15. Junie 14, 2007 10:25 nm

    “The proof of the pudding is in the taste” en “looks can be deceving”.

    Salige Rus, ek’s bietjie lui vir vertaling, so ek haal aan vanuit die Korean Kitchen webwerf (op my sidebar onder die titel “Koreaanse kos”)

    Kimchi is one of the most signature dishes of all Korean food. It is fermented vegetables with chilies, garlic, ginger, green onions, and fish sauce etc…
    There are over hundred kinds of Kimchi, the most famous one is Bae chu kimchi which is made with nappa cabbage. There are many varieties in making Kimchi.
    You can add different kinds of ingredients for example, use fish sauce or just leave it out or make it very spicy or not spicy at all.
    Here’s some sources about Kimchi .
    http://www.kimchi.or.kr
    http://www.kimchikorea.net
    http://www.kimchimuseum.co.kr

  16. Junie 14, 2007 11:32 nm

    Kimchi sê so lekker! Ek het nou die dag my eie konkoksie bymekaar gegooi en dit toe sommer Kimchi genoem net omdat dit so lekker oor die lippe vloei (dis nou die “woord” en nie die gereg nie … hehehe 😀 ) Ek sal net nie ‘n Koreaan (of vir jou Boeretjie) vir ete kan nooi as my eie kimchi op die spyskaart is nie!

  17. Junie 15, 2007 12:33 vm

    Johan, daai gestolde goeters het my gelyk na Dooie See kabelling of iets.
    BiB – jy kan daai gereg patenteer met foto en al vir ‘n nuwe kits dieet hier in SA!

Trackbacks

  1. Kambae! « Boer in Ballingskap

Lewer kommentaar

