Skip to content

Ek voel effe anargisties… (Vrydagaand-song V)

Augustus 17, 2007

Gary Moore & Phil Lynott- Out in the Fields

Ek was bevoorreg gewees om tydens die “Troubles” Belfast te besoek en in die legendariese “Crown Bar”‘n paar Kilkenny’s af te sluk. Ek besef dis vanwaar hierdie Gary Moore song vandaan kom. Maar ek dink die song is universeel. En al staan hierdie sentiment jou nie aan nie, moet jy nog steeds waardering he vir sy ongelooflike kitaarspel…

2 Kommentaar leave one →
  1. kaalvoetkind permalink
    Augustus 18, 2007 3:32 nm

    Eish…!!

  2. Augustus 18, 2007 4:42 nm

    Gary Moore’s got nothing on Johan Swarts.šŸ˜‰ Nee maar ernstig nou, ek deel jou waardering vir sy kitaarspel. Parisienne walkways…oe, kry ek weer flashbacks.

Lewer kommentaar

