Skip to content

Nog Konglish

Februarie 2, 2008

Ek het voorheen ‘n inskrywing gedoen oor Konglish in Korea – die uiters snaakse verdraaiing van die Engelse taal waarvoor mens nie kan help om te lag nie. Eintlik sien mens daagliks voorbeelde raak, maar ek dog ek deel hierdie twee kostelike voorbeelde, onlangs in restaurante raakgeloop:

DSCF0377DSCF0968

11 Kommentaar leave one →
  1. Februarie 2, 2008 1:07 nm

    Vra my! Ek het nogal bietjie ondervinding.

  2. Februarie 3, 2008 12:51 vm

    Lol… dis oulik ja! Net ‘n vinnige vragie. Hoeveel is W8000 min of meer in Rande? Is die pryse billik?

  3. Februarie 4, 2008 3:41 vm

    Wat is “Black Russian”? en “Kiss of fire” ? LOL! hierdie tweede een klink meer romanties as sneeu! hehe..

  4. Februarie 4, 2008 2:33 nm

    Waarskynlik ‘n shooter wat gaan ‘byt’… 😆

  5. Februarie 4, 2008 8:03 nm

    Ek hoop die “ingredients” is darem reg!!!!

  6. kaalvoetinireen permalink
    Februarie 4, 2008 8:49 nm

    ek dink dis almal ‘cocktails’…

  7. Februarie 4, 2008 10:40 nm

    DM, nee, die pryse is nie billik nie. Veral drank in restaurante hier is baie duur. W8000 = ongeveer R60 (teen huidige wisselkoerse). En dit vir ‘n shooter (let wel nie ‘n cocktail nie)! ‘n Enkel Tequila kos min-of-meer dieselfde. As mens hier wil drink, dan doen jy dit maar by die huis!
    Nikita, van almal is die Ses on the Base (in Konglish) sekerlik die romantieste…

  8. Februarie 5, 2008 2:45 nm

    Jissie… ja-nee R60 vir ‘n shooter is darem vrek duur!!
    Die ander ding wat my nou interesseer, is die geldeenheid. Teen W8000 vir R60 kan hulle net sowel die laaste drie nulle afkap? Ek dink nou jy kan ‘n karretjie hier kry vir R60 000, so dit is omtrent W8 000 000. En dan is dit nie eers ‘n duur kar nie. Wat kos mid-range 7 jaar oue motors daar of mis ek iets? Ek dink maar net…. as jy W8000 vir ‘n shooter betaal, imagine wat etes moet beloop! Om van maandelikse inkopies nie eers te praat nie, of salarisse!! Klink my maar na groterige bedrae waarmee ‘n ou sal moet werk. 😆

  9. Februarie 5, 2008 10:37 nm

    Foei, hulle het darem “on the” reg. En daai hurb tee laat mens seker burb.

  10. Februarie 6, 2008 5:13 nm

    Hulle spel dit miskien verkeerd, maar die blerrie Amerikaners Sê dit verkeerd. 😉

Trackbacks

  1. …en op ‘n ligter noot « Boer in Ballingskap

Lewer kommentaar

