Skip to content

Tag, tag, tag

Februarie 17, 2008

Ek is onlangs deur verskeie bloggers ge-tag , maar ek kan nie meer lekker vasstel wie my vir wat ge-tag het nie. Ek dink Jasper, Nikita, duskant en boegels het my ge-tag (as ek iemand uitlos, vra ek om verskoning). Die tags het gegaan oor my 5 gunsteling inskrywings op my blog, 10 dinge wat my battery natmaak en iets van ‘n boek wat ek op die oomblik lees.

Ek kan nie regtig 5 inskrywings uitsonder nie, want hulle is soos my kinders – elkeen is vir my ‘n gunsteling in eie reg en konteks. Ek plaas daarom eerder 5 skakels op my blog (blogroll uitgesluit) wat my na aan die hart le. Ek sluit een inskrywing in (10 dinge wat ek haat), synde dat dit ‘n antwoord is op een van my tags.

http://www.bloglines.com/blog/Hartseer

https://boerinballingskap.wordpress.com/2007/04/02/top-10-dinge-wat-ek-haat/

http://www.koreatimes.co.kr/www/index.asp

http://blik.co.za/nuut

http://www.vryeafrikaan.co.za/site/index.htm

Hier volg sinne 6-8 op bladsy 123 van die boek wat ek tans lees:

He cooked his six rashers of bacon and two eggs, frying a piece of bread in the fat and eating it from the plate on his knees, his chair pulled up in front of Beckeleg’s fire, for the day was cold, with more bitter weather forecast. While eating, Naldo thought of all that had happened during the night, form the moment he left the shop to the point of arrival in Cornwall. Naldo could not understand Maitland-Wood’s naivete over the question of his four identities – five including his real one.

Ek lees op die oomblik The Secret Families van John Gardner. ‘n Heel leesbare spioenasieriller, maar glad nie gulp-ooprukkend nie. Hier in die verte lees mens maar engiets Engels wat jy in die hande kan kry.

7 Kommentaar leave one →
  1. Februarie 17, 2008 11:27 nm

    Dankie vir die interessante skakels! Van jou top-10 stem ek die meeste saam oor die hip-hop en rap.

    Vir enige nuwelinge hier, aangesien hy nie self gunstelinge wil aanwys nie, krap bietjie deur sy binnelaai.

  2. Roer permalink
    Februarie 18, 2008 8:49 nm

    Ek hou van al jou ‘kinders’.

  3. Februarie 18, 2008 11:00 nm

    ­čÖé

  4. Februarie 19, 2008 10:48 nm

    Ek hou van jou woordgebruik…”gulp-ooprukkend”! ­čÖé

  5. Februarie 20, 2008 7:22 vm

    gulp-ooprukkend is woes, ja. Dankie vir blik se noem.

  6. VanDonk permalink
    April 27, 2008 5:11 nm

    More BIB. Jou aanhaling hierbo het my aan ‘n stukkie uit ‘n ander boek laat dink. Miskien ken jy dit.
    Groete
    VanDonk

    “It was the same wind. The wind that had tugged at Taylor’s frozen body and drove the rain against the blackened walls of Blackfrairs Road, the wind that flails the grass of Port Meadow now ran headlong against the shutters of the farmhouse. The farmhouse smelt of cats. There were no carpets. The floors were of stone: nothing would dry them. Johnson lit the tiled oven in the hall as soon as they arrived but the damp still lay on the flagstones, collecting in the dips like a tired army. They never saw a cat all the time they were there, but they smelt them in every room. Johnson left corned beef on the doorstep: it was gone in ten minutes.”

Trackbacks

  1. Wonder maar net oor die Wordpress accelades « kruidjie-ROER-my-nie

Lewer kommentaar

