Skip to content

Koreaanse treffers (III)

Mei 17, 2008

Epik High – One MV (full version)

Hierdie is ‘n baie gewilde hip-hop groep in Korea (ek vermoed die groep het dalk hulle eie naam verkeerd gespel…). Aanvanklik het ek nie so baie van hierdie song gehou nie, maar dit het op my gegroei. Ek hou veral van die ritme en ek dink die video is heel kykbaar.

6 Kommentaar leave one →
  1. Mei 17, 2008 2:03 vm

    Ek sal nou nie die cd gaan koop nie, maar heel luisterbaar, ek kan sien dat dit ‘n liedjie is wat op mens sal groei as jy dit gereeld hoor. lekker naweek hou!

  2. Reisiger permalink
    Mei 17, 2008 3:24 vm

    I like!!! 🙂

  3. Mei 17, 2008 6:18 vm

    Lekker ritme vir ‘n dansie in PE… 😉

  4. Mei 17, 2008 2:03 nm

    Ek stem saam Boer. Die song het ‘n lekker ritme! Ek het onlangs ‘n CD van SISAY korea gekoop en dit is fantasties. Ek sal bietjie iets op my blog van hulle sit…

  5. Wipneus! permalink
    Mei 17, 2008 7:13 nm

    Op die sal ek kan dans, hop en wip 😉

  6. Mei 17, 2008 7:41 nm

    Glad nie sleg nie.

Lewer kommentaar

