Skip to content

My Mosaiek

Augustus 7, 2008

Soos aangevra deur Rene

 1 – Petrus 1970, 2. Oysters Ⅰ, 3. Helderberg mountain, 4. stone spiral, 5. Tomb of Napoleon Bonaparte in Eglise Saint-Louis des Invalides, 6. Glitter / Brillo, 7. Red-Medoc-France-Reserve De L’Estey-2002-5-7, 8. my new cheese board, 9. Fishing 0n A Yellowstone River, 10. Clash Of The Titans, 11. Prince Charming?, 12. Promising Green at Stellenbosch, South Africa

11 Kommentaar leave one →
  1. Augustus 7, 2008 1:27 nm

    Nice foto’s Bib! Moes geweet het jou gunsteling kos sou iets rou en slymerig wees! Ek weet die Franse gebruik kaas en port as nagereg, maar ek verkies ‘n soetigheidjie 😉
    Prince charming se jy??? Ek het meer van Shrek gehou! 😆

  2. Augustus 7, 2008 3:35 nm

    Baie mooi mosaiek! “Classy”.

  3. Augustus 7, 2008 4:03 nm

    Om die een of ander rede het ek nogal gedink daar sal wyn en kaas betrokke wees!

    Dis regtig ‘n baie “classy” mosaiek!

    Lol @ prince charming – dis baie oulik!! :mrgreen:

  4. reisiger permalink
    Augustus 7, 2008 6:31 nm

    Mmm… wyn en kaas en ‘n prins charming?? Baie romanties!

  5. Roer permalink
    Augustus 7, 2008 6:50 nm

    lol@prince charming
    Baie oulik.

  6. Wipneus! permalink
    Augustus 7, 2008 9:21 nm

    Ja, ek het geweet voor ek nog hier oopgemaak het, daar is iets wat in die keel moet afgly. 😆

    Ek stem saam die ander, baie classy mosaic!!

  7. Augustus 7, 2008 11:02 nm

    😆 dit sou onvergeeflik gewees het indien wyn nie ‘n verskyning gemaak het nie. Strand, of HHH, Bib?

  8. Augustus 7, 2008 11:16 nm

    Oesters sê jy? Al drie jou eet en drink is goeie bestandele vir heerlik geselsie op die strand.

  9. Augustus 8, 2008 10:46 nm

    Ek is bly julle waardeer die mosaiek, want dit was baie moeite! (lang stories…maar bg. was my 4de poging en die eerste een wat probleemvry was!)
    Goeie ou HHH, Emil!

  10. Augustus 9, 2008 3:16 vm

    Ek stem saam met Netjane – very, very classy! No 4 is vir my die interessantste 😉

  11. Augustus 20, 2008 8:09 nm

    Ek’s bly om die Berge daar te sien! en natuurlik kan Boer nie gaan sonder sy wyn nie.. 😉

Lewer kommentaar

