Skip to content

Sondagaand-song (II)

Augustus 18, 2008
tags:

Time Bandits – Endless Road

‘n Hartseer song…en een van my gunsteling songs van vervloe dae…Ons almal op reis op hierdie bestemmingslose roete na wie-weet-waar.

11 Kommentaar leave one →
  1. Augustus 18, 2008 12:59 vm

    Inderdaad ‘n baie hartseer song en ook ‘n gunsteling vir my. Bestemminglose roetes is scary, maar dit hou die lewe interessant. Mens weet nooit watse wonderlike goed vir jou wag nie!

  2. Augustus 18, 2008 1:02 vm

    Baie mooi song Bib!

  3. Weeskjind Q permalink
    Augustus 18, 2008 2:24 vm

    Baie diep song!

  4. Reisiger permalink
    Augustus 18, 2008 4:50 vm

    Een van my gunsteling songs ook op my reis…

  5. Augustus 18, 2008 5:48 vm

    Hmm ..

  6. Augustus 18, 2008 11:48 nm

    Ai, song nommer twee Bib. I is not know this one too.
    Dis nogals sad en tergelyke tyd.

  7. Augustus 19, 2008 5:56 vm

    dit het my nou sommer hartseer gemaak.

  8. kyker permalink
    September 4, 2008 1:31 nm

    Ag ja. Net die regte liedjie om saam te vat op die pad na nerens.

  9. September 5, 2008 7:13 vm

    Wanneer kry ons ‘n Gerry Rafferty tribute … ?

    Right Down the Line … dis so reg in die zone (met traces van Dire Straits se eerste album – fantasties goed as jy nog nie gecheck het nie) – daai twee derde bottel Malbec zone …šŸ™‚

    .

  10. September 6, 2008 2:40 vm

    Gaan bietjie loer na GR. “daai 2-3rde bottel Malbec zone”….hou van hoe jy dink – ek love Malbec!

  11. September 7, 2008 5:00 vm

    Moes 2/3 de (66%) gelees het, but then again – die Mendoza Vallei het my al meer as een maal bekoor op ‘n aand.

Lewer kommentaar

