Skip to content

Vrydagaand-song XII

September 6, 2008

The Cars – Drive

Sommer so ‘n ou lekker hartseer-song vir ‘n Vrydagaand. Soos so baie van my ander songs, komende van van my prille jeug…toe my horisonne so wyd en oop voor my gestrek het.

14 Kommentaar leave one →
  1. reisiger permalink
    September 6, 2008 3:31 vm

    Jy kies altyd die mooiste songs, maar is jy nog steeds wakker?? Okay, obviously is jy, maar dis al amper dag daar! (((Bib)))

  2. September 6, 2008 3:34 vm

    Nee, darem nie amper dag nie! Dis nou eers 02:30 die oggend. En dis Vrydagaand en ek is een van die gelukke siele wat nie Saterdae hoef te werk nie! 🙂

  3. eilandkind permalink
    September 6, 2008 3:54 vm

    mooi

  4. September 6, 2008 10:06 vm

    Dis ‘n baie nice song, ‘n classic!
    Vrydae druk mens dit in die rooi met wakkerbly 😉 Ek werk ook gelukkig nie op Saterdae nie..sou dit nie gemaak het nie!
    Geniet jou naweek!

  5. Johan permalink
    September 6, 2008 3:40 nm

    Dit is ‘n mooi song! Thanx BiB! Johan

  6. September 7, 2008 2:43 vm

    Bly julle hou van die song en ek maak ‘n punt daarvan om die naweek te geniet! 8)

  7. September 8, 2008 5:39 nm

    Nou dit bring lekker herhinnering terug van my laaste paar dae in die skool!

  8. September 8, 2008 7:35 nm

    Pragtig…ook ‘n groot favourite van my…luister na die een, joune het my nogal aan hierdie een laat dink!

  9. September 9, 2008 2:39 vm

    Nou-ja, Emil…daar verklap jy nou ons albei se ouderdomme! 😉
    Baie nice song, Nikita! Wie is die kunstenaar/s?

  10. September 9, 2008 3:29 vm

    hi Boer…dis Ilse de Lange…Hollandse sangeressie…ek het ‘n paar tracks van haar by ‘n vriendin gekry…nogal baie mooi, se as ek vir jou moet aanstuur..

  11. September 9, 2008 5:46 vm

    http://chessaleeinlondon.wordpress.com/2008/03/15/love-liefde-2/

    Boertjie…ek sien op hierdie link toevallig is ook ‘n liedjie van haar..dink jy sal dalk daarvan hou, dis ‘n volledige snit

  12. September 10, 2008 7:26 nm

    Baie mooi!

  13. September 11, 2008 2:14 nm

    Raak jy nou nostalgies Bib???
    Ek dog dan jy is nog steeds in jou prille jeug 😕

    Mooi song wat jy kies om die dinge “van ouds” te herdenk 😆

  14. September 12, 2008 12:29 vm

    Jasper, ek is nog in my jeug…dis net nie meer heeltemal so “pril” nie. 🙂

Lewer kommentaar

