Skip to content

Kaalvoet en Son

September 14, 2009

Sonkind en Kaalvoet het my beide versoek om hulle in een woord te beskryf.

Om Kaalvoet in een woord te beskryf, is ‘n uitdaging omdat ek haar persoonlik ken (sy is ‘n mede-balling). Dus is daar vele woorde wat by my opkom. Maar as ek myself nou tot een woord MOET beperk, sal dit wees:

OULIK, EERLIK, INNEMEND, ONGEKUNSTELD, PRET , KUNSTIG, HUMORISTIES, LOJAAL, INTELLIGENT

Vir Sonkind ken ek nie persoonlik nie, dus is dit vir my effens makliker, aangesien ek een ding duidelik aflei uit haar skrifsels en haar algemene ingesteldheid:

OPREG

8 Kommentaar leave one →
  1. September 15, 2009 2:40 vm

    Net kom dagsê!

  2. September 15, 2009 2:57 vm

    Dankie BiB!

  3. September 15, 2009 4:20 vm

    Wel aangesien jy mos nie wil vertel hoeveel pret Kaalvoet is nie, sal mens seker maar jou woord moet vat, alhoewel bewyse tog so baie kan help. 😈

  4. September 15, 2009 5:19 nm

    Whahaha! Dankie Bib!

    Hehe George, watse bewyse sal jou gelukkig maak? :mrgreen: My idee van pret is ook nie almal se cup of tea nie!

  5. meermin permalink
    September 15, 2009 9:32 nm

    Dit was nogal ‘n nice tag gewees.

  6. September 16, 2009 2:37 vm

    Ek dink jy was in die kol met albei.

Lewer kommentaar

