Skip to content

Vrydagaand-song XVIII

Oktober 23, 2009

DIE KAPLYN – BOK VAN BLERK

Ons vergeet so maklik en so gou…

4 Kommentaar leave one →
  1. Oktober 24, 2009 5:38 vm

    Hulle is almal nog so bitter jonk! šŸ˜¦

    Ek dink nie ons het vergeet nie, ek dink net ons bly stil omdat dit ‘polities korrek’ geword het om nie te onthou nie, amper soos destydse Vietnam. En eintlik doen ons hierdie jong soldate ‘n onreg aan, want hulle het geglo met hart en siel, hul baklei vir hul land en volk. Sterf vir hul land en volk.

  2. Oktober 25, 2009 8:03 nm

    Ditto

  3. Oktober 26, 2009 4:49 nm

    Ek is dankbaar dit het my generasie geskip! MAAR…. Ek dink die manne wat wel in die army was het ‘n groot vormings proses deur gegaan wat ek dink ‘n goeie basis gele het in hulle menswees.

  4. Oktober 26, 2009 6:50 nm

    Soms is dit net te seer om te wil onthou.

Lewer kommentaar

