Skip to content

Herfs as halfweghuis

Oktober 27, 2009

frameb7e2cfb24457a21aa0392a2b9c04a71fa6a48297

Ek het myself reeds baie afgevra hoekom herfs my gunsteling seisoen is. Ek het tot die slotsom gekom dat herfs daardie seisoen is wat die beste reflekteer wie ek is, of ten minste wat ek streef om te wees.

frame0e3901f92160eb355280a6946d5c330e3fa285b3

Die herfs bring ‘n bepaalde rustigheid en vrede. So asof die natuur, na die ekstreme hitte, asem skep en vir ‘n oomblik stilstaan; amper of die natuur skielik in stadige aksie beweeg. Anders as die ongemaklike temperature van die somer en winter, is herfs gematig. Herfs is subtiel, genuanseerd, en omsoom ‘n tipe misterie wat ontbreek by enige van die ander seisoene. Selfs met die indrukwekkende kleurespel wat so opvallend is in Korea, behou herfs ‘n bepaalde waardigheid, gestroop van die uitbundige ekshibisionisme so tekenend van die lente .

frame9975948f6972cdb9f60b4dfc2f7b8e8456bb0063

Dis die koeler korter dae, die wye blou lug, die goudryp ryslande, die stadig verkleurende bome wat mens weer tot stilstand dwing en vir jou ruimte skep om jou eie gedagtes te orden; momenteel dit te verberg van die alledaagse geraas. Dis ‘n seisoen wat weer waardering bring vir die voorreg om net te wees.

frame8d52ca55f6d2b7c71a01f45b6f3246240a2b7ea1

Maar dis bowenal ‘n inspirerende en geborge halfweghuis waar jy kan rus en voorberei vir die ongenaakbaarheid van die komende winter. En nerens vind ek hierdie halfweghuis so helend as hier waar ek tans woon nie.

frame6ebff66e84ab295b176996c866687e979992bd72

20 Kommentaar leave one →
  1. Oktober 28, 2009 4:58 nm

    Dit is seker een van die dinge wat my aantrek na Kanada toe. Die herfs kleure. Mens kry dit soms in die Boland as die winter saam speel.

  2. Oktober 28, 2009 9:52 nm

    Snaaks genoeg is dit die tyd van die jaar waar ek net nie kan ophou om vir almal te sê hoe wonderlik die wêreld is nie. Ek woon in die Swartwoud en ek is verlief op hierdie tyd van die jaar. Daar moet een of ander iets wees wat ons as Suid Afrikaners aantrek tot die herfs.

  3. Oktober 28, 2009 10:09 nm

    Ek is ook ‘n herfs-mens, maar ‘n vroee herfs-mens…laat-herfs is te naby aan winter en als lyk te verdroog/dood/somber – vroee-herfs het daardie speelsheid van kleure en baie veranderinge vind nog plaas soos die seisoen vorder. [klink nou soos ek wat my mind change soos ek dinge doen – haha]

  4. Mefri permalink
    Oktober 29, 2009 5:37 vm

    Die herfs bring ‘n bepaalde rustigheid en vrede – ek kan dit aanvoel in jou woorde…. baie rustig

  5. Oktober 29, 2009 1:15 nm

    Herfs is vir my die teken van hoop, na herfs kom winder, maar na winter kom lente – nuwe lewe. Hoop is om te aanvaar dat dit wat oor die toekoms belowe is waar gaan word, selfs al is daar geen teken daarvan nie.

  6. Oktober 29, 2009 9:13 nm

    Is die ritsel van ‘n herfsblaar, altyd die wind?

    http://skoor.wordpress.com/2009/10/29/ek-spook-jy-spook/

  7. Oktober 30, 2009 1:15 nm

    Inderdaad, sonder twyfel ook my gunsteling seisoen (hier in Korea en elders). Ek’s gedurig in eforie omtrent die kleure en vind myself in ‘n aansienlike beter bui.

    Iemand het vir my onlangs gesê dat herfs aan haar openbaar het dat die dood ook mooi kan wees. Die blare sterf af, maar in hulle sterfte verkleur hulle tot die allermooiste skakerings.

    • November 1, 2009 6:58 nm

      Ek was die naweek bietjie berge toe en dit was asemrowend! Die kleure is so helder, dit kom amper kunsmatig voor.

  8. Oktober 31, 2009 5:05 vm

    Mooi verwoord!

  9. Oktober 31, 2009 12:33 nm

    As Kapenaar het ek min aandag gegee aan herfs want dit was nooit so intens soos in die noordelike halfrond. Behalwe in die Boland en in agter-Durbanville. Maar die groot trek noord het ‘n regte “vier seisoene kind” van my gemaak. Herfs is savouring the last drops of summer. Nice picture frames!

  10. November 1, 2009 7:00 nm

    Ja, herfs was vir my ook maar altyd die wingerde en die akkerbome op S’Bosch. Maar hier is dit so dramaties, dit laat ‘n blywende indruk.

  11. November 4, 2009 5:39 vm

    Dis baie mooi gestel Boer, in woorde wat ek nie het nie. Ek hou ook baie van die herfs, maar ek deel Nikita se sentement: dis te naby aan die winter.

  12. Johan permalink
    November 11, 2009 2:47 vm

    BnB, Pragtige foto’s! werklik.Veral die laaste een. sjoe
    Beste groete

  13. Daizy permalink
    November 24, 2009 8:37 nm

    DIe kiekies is uitsonderlik mooi….en die seisoen die begin van nuwe lewe….pragtig dankie Boer!!

  14. November 24, 2009 11:21 nm

    Dankie vir die kommentaar en welkom hier, Daizy!

Trackbacks

  1. Nog ‘n najaar in die vreemde… « Boer in Ballingskap

Lewer kommentaar

