Skip to content

Hoekom ek jaloers is op Duitsland…

November 13, 2010

DUITSLAND SE MINISTER VAN FAMILIE, VROUE, SENIOR BURGERS EN DIE JEUG

 Kristina Schroder

 

 

SUID-AFRIKA SE MINISTER VAN VROUE, DIE JEUG EN GESTREMDES

 Lulu Xingwana

 

DUITSLAND SE MINISTER VAN ARBEID

Ursula von der Leyen

 

SUID-AFRIKA SE MINISTER VAN ARBEID

 Mildred Oliphant

9 Kommentaar leave one →
  1. November 13, 2010 12:44 vm

    Ek is ‘n werkende vrou 🙂 , maar nou bly ek nie in Duitsland nie.

  2. Cijferkes permalink
    November 13, 2010 7:31 vm

    Ja-nee… Dalk moet ek bietjie meer in Duitsland toer jong…

  3. November 13, 2010 5:58 nm

    Ja Bib, ek kan nie help om te onthou dat jy aanvanklik ook oor Sarah Palin opgewonde was nie!

  4. Heiko permalink
    November 13, 2010 8:12 nm

    Daai minister Lulu lyk omtrent gestremd

    • Heiko permalink
      November 18, 2010 7:07 nm

      …dit lyk asof die Oliphant op haar getrap het

  5. November 15, 2010 12:32 vm

    Duitsland het ook vir Hitler gehad 😉

  6. Belinda permalink
    Januarie 7, 2011 2:30 nm

    Hoe meer vroue hoe m(oo)inder dinge… Of hoe?? Ek wonder wie het wat gedoen, hoekom en waar om hulle se hoge posisies te beklee? Of sal ons maar die boek op die omslag takseer?

Lewer kommentaar

