Skip to content

hierdie herfs

November 8, 2011
tags:

PB057556

Gone hath the Spring, with all its flowers,
And gone the Summer’s pomp and show,
And Autumn, in his leafless bowers,
Is waiting for the Winter’s snow.

I said to Earth, so cold and gray,
“An emblem of myself thou art.”
“Not so,” the Earth did seem to say,
“For Spring shall warm my frozen heart.”
I soothe my wintry sleep with dreams
Of warmer sun and softer rain,
And wait to hear the sound of streams
And songs of merry birds again.

But thou, from whom the Spring hath gone,
For whom the flowers no longer blow,
Who standest blighted and forlorn,
Like Autumn waiting for the snow;

No hope is thine of sunnier hours,
Thy Winter shall no more depart;
No Spring revive thy wasted flowers,
Nor Summer warm thy frozen heart.

John Greenleaf Whittier – Autumn Thoughts

4 Kommentaar leave one →
  1. November 8, 2011 8:46 nm

    Nor Summer warm thy frozen heart – ‘n scary scary gedagte vir my!

  2. November 10, 2011 4:41 vm

    Pragtige foto en gedig. Jy sal op my klasblog van my kinders se herfs-gedigte sien, ek kon net nie hierdie jaar laat dit ‘verby-gaan’ sonder ‘n autumn-gedig. Dis so ‘n mooi seisoen en daar’s so baie wat mens kan se – die oorgang, die voor en die na. Ek lief herfs. Al die kleure van die ander seisoene is in herfs, net vasgevang op ‘n ander manier.

  3. November 10, 2011 5:23 vm

    Herfs in Korea, bly ‘n mooi gesig…

  4. kyker permalink
    November 14, 2011 7:00 nm

    Die foto is regtig besonders mooi, en so ook die gedig. Maar die finale byt in die woorde is strak en geniepsig, nie slegs melankolies soos die geval met meeste gedigte wat herfs as tema het nie.

Lewer kommentaar

