Skip to content

Kersfees in Kaapstad (vir die eerste keer in 5 jaar)

Desember 21, 2011

 

Met dit dan, ‘n Geseënde Kersfees en Voorspoedige Nuwejaar aan almal wat hier lees.

Geen wit Kersfees vir my hierdie jaar nie…net wit strande en warm son.

18 Kommentaar leave one →
  1. Riko permalink
    Desember 21, 2011 7:00 nm

    So jaloers…

    • Januarie 20, 2012 7:36 nm

      Riko, ek hoop dit was ‘n aangename feesseisoen vir julle…het ‘n voeltjie hoor fluit julle is binnekort in die Suidland…

  2. Desember 21, 2011 10:07 nm

    As jy in die Kaap is en jy nooi my nie vir ‘n koffie nie, gaan ek baie baie kwaad wees😉

  3. Mixema permalink
    Desember 22, 2011 4:55 vm

    Vir geruime tyd geniet hierdie Capie jou blog gate uit. Sal nou die vakansiegangers beter bekyk……………en wonder watter een dalk jy is. Geniet die Kaap en doe so voort met jou skrywery. Het onlangs Sommelier gelees en geniet – moes ook maar mooi kophou want die jare stap al aan.

    • Januarie 20, 2012 7:40 nm

      Mixema, goed om te weet die boek word nog gelees!🙂 Dankie vir die kommentaar. Ek waardeer dit. Miskien het ons bymekaar verby geloop. Wie sal weet…

  4. Desember 22, 2011 7:43 nm

    Geniet die Kaap ou grote!

  5. Desember 22, 2011 9:21 nm

    Geniet jou Kersfees in die Kaap. Mag dit geseënd wees.

  6. Anoniem permalink
    Desember 26, 2011 12:48 vm

    Geseënde Kersfees hier onder die Suiderkruis!

  7. Anoniem permalink
    Desember 26, 2011 12:54 vm

    Anoniem was ek! Geniet dit Boer!

  8. Desember 26, 2011 12:55 vm

    Ek! Ek! Ek! (WP wil nie saamwerk vandag nie.)

  9. Desember 27, 2011 3:21 vm

    Hoop die son skyn daar vir jou. Hier by ons is dit nat, nat, nat.
    Geseënde Kersfees en voorspoed in die nuwe jaar. En loop hou maar die 2 Koreas aanmekaar vir nog `n tyd lank. Ons het nie `n kernoorlog nodig om dinge nog slegter te maak nie!!

  10. rianabrand permalink
    Desember 30, 2011 10:56 nm

    Geweldig! ons volg jou voorbeeld vroeg in Januarie! Voorspoedige nuwejaar vir jou en joune!

  11. Januarie 19, 2012 7:27 vm

    Smaak my mos jy’t ploeg in die grond geslaan daar in die Kaap en nooit weer teruggekeer van vakansie af nie?

    • Januarie 20, 2012 7:43 nm

      Welkom, hier en in die blogosfeer, klonkie! Ek is terug, maar het die grond al hardlopende getref. Kom nog tot verhaal…

  12. Januarie 20, 2012 7:45 nm

    Skoor, Toortsie, Louwie, Riana…dankie vir julle wense. Wens julle ook net die beste toe in hierdie nuwe jaar. Hopelik kom ek binnekort aan die skryf hier. Die luiheid is maar swaar op die skouers na so ‘n lekker vakansie.

Lewer kommentaar

